wtorek, 8 stycznia 2013

LIEBSTER AWARDS.

Nie wierzę w to ale: http://onedirectionloves5.blogspot.com/ nominowała mnie w Liebster Awards ! Jeśli ktoś nie wie o co chodzi- ktoś nominuje autora bloga za ,,dobrze wykonaną robotę" po czym musisz odpowiedzieć na parę pytać i nominować inne blogi. Cieszę się, że podoba wam się moje opowiadanie i z chęcią odpowiem na pytania :')

1. Jak masz na imię ?
Odp. Na prawdę mam na imię Justyna.2. Ile masz lat ? 
Odp. Nie lubię podawać mego wieku w internecie gdyż według mnie to tylko liczba, która nie ma znaczenia.3. Lubisz jakieś inne zespoły poza One Direction ?
Odp. Jasne, ale chyba nie już z tego gatunku. Uwielbiam Nightwish, Metallicę, Good Charlotte, Black Sabbath, The Beatles, The Rolling Stones itd.4. Od kiedy piszesz bloga ?
Odp. Dane opowiadanie piszę od końca sierpnia- początku września. Pierwsze rozdziały powiadały się na moim facebookowym fanepage- Stwierdzam infection, bo Harry Styles.5. Czytasz jakieś opowiadania ?
Odp. Powiem tak- staram się nie gdyż chcę czerpać inspiracje wyłącznie z moich, a nie cudzych myśli. Jednakże jeśli ktoś mnie prosi- wchodzę i oceniam :)6. Od kiedy jesteś Directioner ?
Odp. Od niecałego roku.7. Widziałaś kiedyś na żywo One Direction, lub jakieś członka ?
Odp. Niestety nie.8. Lubisz oglądać seriale ?
Odp. Szczerze ? Nieszczególnie. Prędzej może jakieś sitkomy.9. Masz tumblr'a ?
Odp. Nie, nie umiem się nim posługiwać XD10. Masz twitter'a ?
Odp. Tak. Nick- @DameLennon.11. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?
Odp. Hmm... chyba spaghetti boloniese i filety z kurczaka haha.

Jeszcze raz dziękuję za nominację, a teraz najtrudniejsza kolej. W najbliższym czasie spróbuję znaleźć blogi, które nominuję JA. :)


1 komentarz: