niedziela, 12 sierpnia 2012

Rozdział 4-


* z perspektywy Alex *
Właśnie mam się spotkać z Charlie przed wejściem by pójść razem na angielski. Ona może już tam być. W końu Charlie nie musi się przebierać. Przyśpieszam kroku. Nagle ktoś łapie mnie za ramię.
C- Hej, dobry mecz.
A- Mówiłam, że dam sobie radę.
C- Zobaczymy jak pójdzie Ci następnym razem. Miałaś farta.
A- Farta to miałeś ty. Ale dobra ja muszę iść do Charlie. 
C- Czekaj, muszę się coś spytać !
A- Może później śpieszy mi się ! Pa !Pobiegłam do szafki schować te torbę. Następnie prędo pod wejście. Charlie już czekała.

* z perspektywy Charlie *
Czym prędzej pobiegłam nie odwracając się do Matty'ego. Byłam już pod wejściem i czekałam na Alex. Ciekawe o co on tak chciał się spytać. Musze jej o tym opowiedzieć. Oo idzie już.

* z perspektywy obu dziewcząt *
A i C- Hej, nie uwieżysz co mi się przydażyło !
 Obydwie wybuchły śmiechem. Obydwie dziewczyny zaczęły się kłócić która opowiada pierwsza i do głodu doszła Alex. Dziewczyny poopowiadały sobie o wzajemnych sukcesach no i o Collinie i Mattym. Następnie poszły na angielski. Potem tylko została matematyka, geografia i biologia. Gdy lekcje w koncu się skończyły dziewczyny postanowiły wybrać się na obiad.
A- Głodna jestem, gdzie idziemy ?
C- Ja też. Chodźmy do Nando's !
A- Okay.
Poszły do restauracji na piechotę. Po chwili doszły do miejsca. Weszły do środka. Usiadły do stolika.
 R: Witam, co podać ?
A: Eeeem...frytki i pierś z kurczaka i colę.
C: Dla mnie frytki, burger i nóżki z kurczaka. I też colę !
R: Dobrze już się robi !
Siedziały i rozmawiały czekając na jedzenie. Rozłożyły książki i odrabiały lekcje. Gdy nagle Charlie dostała z frytek.
C- Ej ! Uważaj koleś !
N- Oj przepraszam ! Nie chciałem.
C- Dobrze.
N- A tak propo jestem Niall, a to Harry.
C- Ja jestem Charlie ,a to Alex.
Dziewczyny uśmiechnęły się i pomachały.
H- Przepraszam za niego. Zawsze się tak ekscytuje gdy idziemy do Nando's.
A- Nie ma sprawy, ona aż tak się nie wkurzyła.
N- Może przysiądziecie się do nas.
C- Z chęcią.
Dziewczyny dosiadły się do nich. Niall i Harry wydawali się im strasznie znajomi.  Ale nie dopytywały się. Rozmawiali i śmiali się. Kelner doniósł Alex i Charlie jedzenie. Siedzieli tak ze dwie godziny.  Nagle 
chłopaki zaczęli dziwnie się zachowywać. 
N- Eeemm...my musimy spadać,
C- Co tak nagle ?
H- Macie tutaj nasze numery telefonów, może jeszcze kiedyś się spotkamy ?
A- Taa, jasne.
N i H- Okay to pa.
C i A- No paa.
Chłopaki nagle pocałowali je w policzek i wyszli.
A- Ja skądś ich znam.
C- No ja właśnie też !
A- Ale nie wiem skąd. 
C- Dobra okay chodźmy do domu.
Dziewczyny poszły do sklepu zrobić zakupy bo ich lodówka była zupełnie pusta. Następnie udały się do mieszkania. Rozpakowały zakupy, odrobiły lekcję, wzięły prysznic. 
A- Ej, Charlie chodź tutaj !
C- Nom, co ?
A- Dawaj wygooglujemy Harry'ego i Niall'a.
C- No dobra, jak chcesz.
Dziewczyny położyły się na łóżko Alex. Włączyły laptop i wpisały w google: Harry i Niall
Myślały, że to mało da ale zauważyły ich zdjęcie. Kliknęły. Otworzyła im się wikipedia.

Harry Styles i Niall Horan.
Członkowie brytyjsko- irlandzkiego boysbandu One Direction.
Zespół powstał w 2010 roku podczas 7 edycji Brytyjsiego X- Factora.
Oprócz nich w skład zespołu wchodzą Liam Payne, Zayn Malik i Louis Tomlinson.
Ich debiutancki album to Up All Night ,a kawałek to What Makes You Beautiful...

A i C- O mój boże ! Poznałyśmy Harry'ego i Niall'a z One Direction...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz